Contact
Ai intrebari?
Ne poti trimite un mesaj folosind formularul de contact de mai jos si vom reveni cu un raspuns catre tine.
Sau ne poti contacta de Luni pana Vineri intre orele 10:00 - 17:00 la: 0759 127 047
Intrebari frecvente
Vezi mai jos cateva din cele mai des intalnite intrebari ale clientilor nostri, alaturi de raspunsurile lor.
Despre Produse
Toate bijuteriile noastre sunt placate cu aur veritabil de 18k sau cu rodiu, iar ca baza folosim otel inoxidabil de grad chirurgical 316L. Fiecare piesa are un strat protector suplimentar care ii asigura durabilitatea si ii pastreaza stralucirea. In plus, testam fiecare bijuterie cu mare atentie, inainte, in timpul si dupa productie, ca sa fim siguri ca oferim mereu cea mai buna calitate si rezistenta.
Bijuteriile trebuie pastrate intr-un loc uscat pentru a le proteja cat mai bine. Daca nu le porti frecvent, pune-le in punga de protectie pe care ai primit-o. Nu le depozita impreuna cu cauciuc si scoate-le atunci cand aplici parfum sau alte produse chimice. Clorul la temperaturi ridicate poate deteriora aurul, deci este bine sa il eviti. Pentru a le mentine stralucirea, curata-le periodic cu o carpa moale.
Procesul pe care il folosim pentru placarea bijuteriilor este de ultima generatie si asta le face sa reziste mai mult decat alte bijuterii de pe piata. Lucram constant la imbunatatirea procesului de fabricatie pentru a ne asigura ca fiecare bijuterie este de calitate superioara si rezista in timp.
Da, poti purta bijuteriile Cativo zilnic fara sa iti faci griji ca se vor deteriora. Materialele utilizate si procesul de placare asigura o calitate superioara, iar stratul protector le face rezistente la apa, caldura si transpiratie. Fie ca mergi la sala, faci un dus sau desfasori alte activitati zilnice, bijuteriile tale vor ramane intacte si stralucitoare.
Comanda & Livrare
Dupa ce plasezi comanda, vei primi un email de confirmare in care vei gasi toate detaliile, inclusiv numarul de tracking (AWB). Cu acest numar, poti urmari comanda direct pe site-ul curierului, pentru a sti in orice moment unde se afla.
Dupa ce o comanda este plasata, incepem sa lucram imediat la procesarea acesteia pentru a ajunge la tine in cel mai scurt timp posibil, motiv pentru care nu putem face modificari. Acest lucru include urmatoarele:
1. Schimbarea produsului sau a marimii
2. Adresa de livrare/facturare
3. Adaugarea unor produse suplimentare la comanda
4. Modificarea metodei de livrare
*Daca ai introdus o adresa incorecta la finalizarea comenzii, nu putem fi trasi la raspundere daca comanda se pierde. Nu suntem responsabili pentru rambursarea sau inlocuirea acestei comenzi.
In cazul putin probabil in care ai primit produsul gresit, te rugam sa ne contactezi imediat cu urmatoarele informatii pentru a ne asigura ca vom rezolva situatia cat mai repede si eficient posibil:
1. Numarul comenzii tale
2. Numele produsului pe care nu l-ai primit
3. Numele produsului pe care l-ai primit
4. O fotografie clara a produsului primit
Dupa ce primim aceste informatii, echipa noastra va rezolva problema cat mai rapid posibil!
In cazul putin probabil in care iti lipseste un produs din comanda, te rugam sa ne contactezi imediat cu urmatoarele informatii pentru a ne asigura ca vom rezolva situatia cat mai repede si eficient posibil:
1. Numarul comenzii tale
2. Numele produsului pe care nu l-ai primit
Dupa ce primim aceste informatii, echipa noastra va rezolva problema cat mai rapid posibil!
Comenzi, Plati & Returnari
Poti returna produsul in termen de 30 de zile de la data livrarii comenzii tale. Te rugam sa retii ca toate produsele trebuie sa fie in stare originala, in ambalajul original, pentru a putea accepta returnarea. Daca produsul este returnat fara ambalajul original, schimbul sau rambursarea nu vor fi procesate.
Costurile de transport pentru produsele returnate nu sunt rambursabile.
Cativo va rambursa costurile de transport ale returului doar in cazul in care a fost trimis un produs gresit destinatarului.
Orice produs achizitionat de pe cativo.ro poate fi returnat in termen de 30 zile din momentul livrarii coletului.
Vezi mai multe pe pagina de Politica de Retur.
Nu putem anula o comanda dupa ce a fost plasata. Daca ai plasat comanda din greseala sau nu doresti produsele, poti urma procesul de returnare pentru a ne trimite comanda inapoi.
Din pacate, codurile de reducere nu pot fi aplicate dupa ce comanda a fost plasata.