Retur si Garantie
Returnarea produselor
Toti clientii CATIVO au dreptul de a returna produsele in termen de 30 zile calendaristice de la data la care au intrat in posesia fizica a produselor. Returnarea contravalorii se va efectua in termen legal de maxim 14 zile calendaristice de la data receptionarii returului in sediul CATIVO.
Pentru ca cererea dvs. de returnare sa fie acceptata trebuie sa respectati toate conditiile si instructiunile prezente in formularul de retur pe care l-ati primit o data cu coletul sau pe care il puteti descarca de aici, toate campurile prezente fiind obligatorii.
2. Conditiile pentru returnarea produselor :
- De a returna produsul cumparat in ambalajul original (va rugam sa impachetati produsul cu ambalajul original si toate accesoriile primite)
-
Produsul sa se afle in starea in care l-ati primit, sa nu fie deterioriat si sa nu prezinta urme de uzura sau folosire (precum zgarieturi, pete, deformari, etc.)
-
In cazul in care produsul a fost achizitionat intr-o promotie ce include si un produs cadou, trebuie sa returnati inclusiv produsul cadou in conditia initiala.
3. Cativo.ro nu este responsabil pentru furnizarea sau plata transportului aferent produselor returnate. Nu acoperim costul returului, clientii nostri trebuie sa asigure plata transportului, compania de curierat prin care se face returul fiind strict la alegerea clientului. Daca orice produs returnat vine cu un cost de transport, acesta va fi respins. Echipa CATIVO nu ridica coletele din sedii de curierat sau oficii postale, coletele trebuie livrate la adresa din formular in intervalul orar 10:00-17:00 de luni pana vineri.
4. Recomandam de asemenea sa pastrati dovada expedierii returului catre noi, dovada care trebuie eliberata de curier cand predati coletul acestuia. Dovada trebuie sa contina informatiile despre coletul returnat: codul de urmarire (AWB), numele si adresa expeditorului.
5. NU este necesar sa ne notificati in niciun fel in legatura returului, respectati toate conditiile de pe formular, expediati coletul spre noi iar in maxim 24 de ore de cand acesta ajunge inapoi la sediul cativo.ro veti fi notificat printr-un SMS. Pentru mai multe informatii despre rambursari/ retururi/ schimburi, va rugam sa ne contactati telefonic la numarul 0759127047 , pe Instagram aici, sau prin mail la contact@cativo.ro
6. Anulare / Modificare comanda
Incepem sa lucram la comanda dvs. de indata ce o primim, asa ca nu vom putea face modificari la o comanda daca aceasta a fost deja confirmata si expediata. Daca doriti sa modificati sau sa anulati comanda si nu au trecut mai mult de 12 ore de la plasarea acesteia contactatin-ne folosind acest link sau direct pe contul de Instagram oficial ce poate fi accesat aici.
7. Schimburi
Orice articol achizitionat din cadrul magazinului cativo.ro se poate schimba conform formularului de retur cu orice alt produs disponibil pe website. Inainte de a trimite coletul spre sediul Cativo este necesar sa ne contactati telefonic 0759127047 pentru ca echipa noastra sa poata verifica si rezerva produsul dorit in schimb. Produsul care se doreste a fi schimbat va fi trimis spre sediul Cativo din Brasov, acesta va fi verificat de echipa noastra in ziua in care ajunge si in urmatoarele 24-48 de ore (zile lucratoare) noul produs va fi livrat spre client. Ambele costuri de transport vor fi suportate de catre client.
8. Note importante:
a. Procedura de mai sus este obligatorie pentru procesarea returului de produse.
b. Daca produsul a fost expediat gresit din vina noastra, vom suporta integral costurile de transport si inlocuire pentru produsul respectiv.
c. Costul de schimbare pentru alte produse decat cele mentionate mai sus este cel perceput de catre curierul ales de client. Nu acceptam colete expediate prin Posta Romana.
9. Returnarea contravalorii produselor
Conform OG34/2014 returnarea contravalorii se va efectua in termen legal de maxim 14 de zile calendaristice de la data receptionarii produsului in sediul Cativo. Rambursarea contravalorii va putea fi amanata pana la primirea produsului vandut. Prin prezentul paragraf nu se incalca drepturile de consumator.
Garantia Produselor
Toate produsele comercializate au un termenul de garanție comercială de 30 zile de la data livrării produsului, pentru deficiențe neimputabile consumatorului, cu conditia respectarii recomandarilor de utilizare si întretinere prezente pe certificatul de garantie. Garantia legala de conformitate este de 2 ani conform art 15 din OUG 140/2021. Garantia nu acopera daunele produse prin transport, stocaj necorespunzator, ingrijire neadecvata, utilizare neconforma, modificari neautorizate aduse produsului, stergerea seriei produsului (unde este cazul), distrugerea etichetelor sau a sigiliilor atasat pe produs, exceptie facând produsele cu defecte de fabrictie. Termenul de rezolvare al garantiilor este de 14 zile calendaristice conform OUG 140/2021.
Daca produsul nu se poate repara sau inlocui cu acelasi produs, clientul va primi contravaloarea integrala a produsului sub forma de voucher, valabil 365 de zile pe www.cativo.ro.
Pentru a beneficia de garantie urmati urmatorii pasi:
1. Orice cerere de garantie se trimite pe adresa de mail contact@cativo.ro alaturi de: numarul comenzii, o scurta descriere a cazului si ce s-a intamplat impreuna cu poze clare cu produsul, in cel putin una din poze trebuie sa fie evidentiat defectul.
2. Expediati produsul conform procedurii normala de retur descrisa in sectiunea 6.8. din Termeni si Conditii sau facand click aici, pe formularul de retur la sectiunea motivul returnarii specificati "garantie".
3. Odata produsul receptionat va fi transmis catre serviceul autorizat partener ce se va ocupa de reparatia produsului daca acesta se incadreaza in conditiile de garantie conform certificatului de garantie primit de catre client. Daca produsul nu se poate repara clientul va primi contravaloarea produsului sub forma de credit valabil pe websiteul cativo.ro timp de 365 de zile.
4. Solutionarea garantiilor se va face in 10 zile lucratoare de cand produsul a ajuns la noi. Dupa solutionarea garantiei produsul va fi trimis catre adresa din comanda initiala, plata transportului fiind suportata de catre noi.
Nu se preiau cereri de garantie telefonic.
Ai intrebari?
Ne poti trimite un mesaj folosind formularul de contact de mai jos si vom reveni cu un raspuns catre tine.